Bilder

Nu ska jag ladda upp några bilder från i lördags ;D Ska också ha 2 "Jämförelse-bilder" :P
Kommentera gärna, det gillas! ;)






Världens sötaste lilla häst! <3 Min vackra prins :'D
Fler bilder kommer sen ;D

Jämförelse - Bilder:



Bilderna till Vänster är tagen för ca 2 mån sen, Dom högra är tagna i lördags :P
Nu har jag bättre sits, Rak i rygg , blicken lite bättre , Armar/händer , Armarna går mer som en linje m.m :P
Farin lyssnar bättre , jobbar fram , inte alls lika stark , spårar rätt , bjuder fram , jobbar i form i alla gångarter m.m :P




Kommentarer
Postat av: Susanna

härligt hörru :D ni är så duktiga <3 Men du, glöm inte skriva vem som fotat evil HAHA, nejdå (;

2011-09-29 @ 14:02:37
URL: http://susannawestman.blogg.se/
Postat av: Isabelle som älskar Farin

Va fint han går med dig Denise! Han är skit stark med mig, tror du klarar av honom mycket bättre än mig :)

2011-09-30 @ 12:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0