Torsdagen

Träningen i torsdags gick super bra! :D det blir bara bättre och bättre :3 Vi hade dressyr då :) Vi tränade på övergångar mellan trav och galopp och skänkelvikningar :) I början så skulle vi göra så att vi gjorde en volt i varje hörn som var 10m, man skulle trava på korts. och galoppera på långs. Först började vi i vänstervarv och jag började vid A. Då så travade jag volten i hörnet och när man kom mot långs, fattade jag galopp och galopperade bort och skulle göra första volten i galopp, den blev först för stor och Farin bröt av men efter några gånger gick det jätte bra! :3 sen efter vi gjort det ett tag och bytt varv osv, så gjorde vi skänkelvikningar på långs. vi började i högervarv och på B sträckan så skulle vi göra skänkelvikningar med huvudet ut och på andra med huvudet in mot väggen :) I början gick det inte så bra där häller men i slutet gick det super bra!;)

Idag ska Farin bli klippt! :D Kommer ladda upp bild här då hur han ser ut ;) och så ska jag träna på galoppen med han :) om det går i paddocken annars vet jag inte vart v ska vara xD för det kommer massa islänningar idag och ska ha uppvisning och utställning så dom ska ha paddocken och ridhuset :) men vi får se när dom är klara :P det skulle komma typ 30 st :o



Finaste Farin :* <3 Foto: Susanna Westman ;D




Kommentarer
Postat av: Yrsa

Väldigt fin!!

2011-10-09 @ 18:55:55
URL: http://yrsaarbelund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0