TAGGAD!!

Jag är super Taggad! :D I morgon är det Pay And Jump och det är ju träningstävling och jag ska ju vara med på Farin ;D Visst vi ska bara hoppa 30 cm men det kommer bli kul ändå! ;D Och det är min första "hopptävling" :3 Idag så borstade jag av han noga och gjorde rent hela hans svans + att jag använde en hel del pälsglans xD sen flätade jag hela svansen :3 jag putsade även hans utrustning och valde vad jag ska ha på han osv osv, Tror jag ska ha hoppluva men blir den inge bra så tar jag bort den xD Vi får se hur det blir :3 Farin har ju även blivit klipppt så han är jätte söt ;D Susanna kommer även i morgon och fotar så det kommer nog upp en del bilder här sen! ;D Kulkul! :D Och Maja + hennes mamma och syster kommer och kollar ;D Mamma kommer inte att kolla tyvärr "suck" och jag får nog cykla till stallet vid 6 i morgon -.- Jonas är så lat och orkar inte gå upp och skjussa mig till stallet innan 7 -.- men aja...


Sötaste Farinen :'D fotade den idag med mobilen därefter kvaliten!
Red även ut en mysig barbacka sväng på Farin idag ;D Hade på Sidepull och vi skrrittade mest och travade lite :3 Vi var lite överallt på gården ;D Uppe i skogen i sommarhagarna på åkrarna osv osv xD Men Farin var så duktig :') Ska nog rida barbacka på han oftare (A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0