Pay And Jump

Det gick super bra för mig och Farin på Pay And Jump igår! :) Farin blev så söt :') Han var inte alls som på träningarna :P Då är han bara lite pigg men jag måste ändå hålla igång han men igår på framridningen så var han helt galen mot hindrena :P Så det var bara att åka med och få stop på han på bästa sätt utan att krocka med någon annan efter hindret :P Men han tyckte det var super kul och han hade öronen fram hela tiden ;D Jag tyckte det också var jätte kul :3 Efter så tyckte jag att jag var ganska dålig bara för att jag bara hoppade 30 cm det var för lätt x) Men det var första tävlingen både för mig och första för mig och Farin :P Men bara för att han tyckte det var så kul så ska vi tävla lite mer i hoppning ;D Kulkul! Och jag var inte alls nervös bara väldigt taggad xD

Sen efter när jag hade hoppat och skrittat av han så tog vi in han och tog av allt och satt på han täcke så tog jag ut han och då passade susanna på att fota hästarna i hagen :P Och alla fyra (Farin,Näppe,Victor,Lajban) Rullade sig :P Sen efter så fixade vi i stallet , lekte med unghästarna , fikade lite osv osv så tog jag in Lajban så tänkte jag rida ut och busa med han barbacka på ängarna :) Men då blev det så mycket annat en medryttare ramlade av sin häst och ambulans kom så vi red inte så länge och han var jätte pigg och jag var nära på att ramla av några gånger på grund av rådjur och massa annat så det får bli en annan gång xD






Haha, både jag och Farin blinckade :P Foto: Susanna Westman SusannaWestman.blogg.se

en bild på mig och Lajban:

Foto: Susanna Westman



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0