Ny tvättade

Har varit och hämtat 2 ny tvättade täcken från Aubiose idag och även lämnat in ytterliggare 2 till.
Måste säga att det är väldigt smart att ha så att man kan lämna in täcken/schabrak och ridkläder över huvudtaget om men inte har chans till det hemma.
Jag kan tvätta schabrak + ridkläder i tvättstugan hos oss men tror inte att det går med täcken, så varför inte betala en liten slant och få det tvättat?
Har inte haft vädret med mig idag då det regnade så blev ingen ridning utan tog bara in han och fixade i stallet och myste med min lilla Pil.
Imorgon kommer hovslagaren och efter det blir det antingen dressyr i paddocken eller en härlig uteritt. Har inte bestämt mig än!
Bild från i somras :')
Nä nu ska jag plugga till musik provet imorgon. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0