Härlig

Åhh idag var Pilen jätte härlig att rida!!!
Red ut med Celina först. Red runt "svackan" och sedan på gräs körbanan. Blev skritt, tarv och galopp. Han var väldigt pigg och det märktes att han vilat i 4:a dagar.
När jag ridit på gräsbanan ett tag red jag tillbaka till stallet och körde lite dressyr i paddocken och j*vlar vad han var fin, i både höger och vänster sida!
Red i skritt och trav, gjorde serpentiner, lite volter och lite halter och gud så härlig han var att rida! Det var nog bra att han fick vila i några dagar!
Imorgon är det hoppträning för Mia som gäller och på lördag ska jag förmodligen med mormor till en affär som heter Karlssons, sedan fixa inför tävlingen på söndag, rida igenom honom m.m. Sen på söndag ska jag tävla. Så det kommer nog bli lite uppdatering från min sida den här helgen men men så kan det vara ibland.
Hinner KANSKE slänga ihop nått inlägg på lördag kväll om hur träningen gick!
Aja nu ska jag läsa fysik och jobba med svenska frågor. Bye!
Bild från söndagen v.40

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0