Happy birthday...

Idag fyller jag år!
Idag har varit en jättebra dag!! Jag har fått jättefina presenter, Tack! Jag fick en stalljacka, ridskor, chaps, pengar, ridstrumpor, svansreflex till pilen, ridhandskar, smink, hårgrejs och presentkort på aubiose!
Pilen hade ju dragit av sig en sko men hovis kom och slog på en ny idag, så red lite dressyr barbacka i paddocken på 3-delat bett och gud var härlig han var att rida både i skritt, trav och galopp!!
Det har verkligen varit en toppendag!!
Kvällen ska avslutas med läst, chips/godis och zombieland!

Imorgon ska jag hem till mormor och morfar och baka tårta. Ska även rida och kolla på film som mormor spelat in. 2st mördare okänd och 2st avsintt av bron. På söndag ska jag kanske rida och hoppa på rommeheds stallklubbs bana!

Tänkte även berätta att nästa vecka (41) från mån till fre ska Denise och jag praoa på Rättviks naturbruks gymnasium. Vi kommer även bo där uppe i elevrum, denise och jag ska bo i samma elevhus som några andra.
På måndag och tisdag kommer vi vara i ridskole stallet, onsdag och torsdag i trav stallet och på fredag kommer vi förmodligen vara i ridskole stallet.
Det finns även andra djur där som exempelvis kor och grisar, åhh jag vill krama en kossa!
Tror Denise skulle ta med sig sin mammas mini bärbara dator så vi kan blogga! Min digital kamera följer självklart också med!

Mer inlägg kommer imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0