Dressyr

Idag hann jag med ett dressyrpass på Pilis. Så när jag tagit in han och ska kratsa sista hoven/ena framhoven, tror ni inte att en sko fattas!:P Åhh vad trött jag blir.. I alla fall, han ömmade inget så tog ett litet dressyrpass i paddocken i skritt och trav.
Och oj vad det gick bra!
Tränade på ställning och böjning, skänkelvikning, volter, lite öppna och slutna, serpentiner m.m.! Allt gick super.
Imorgon hade jag tänkt att rida ut och på Lördag hade jag tänkt att hoppa men nejdå. Så blir nog kanske lite barbacka bus imorgon? Haha, det får vi se då!
Resten av kvällen har jag suttit i ett ridhus och kollat när Sara har hopptränat och oj vad kallt det börjar bli ue nu. Jag brukar typ aldrig frysa men idag gjorde jag det och ändå hade jag vinter jackan på mig. Aja är bara att tagga inför vintern nudå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0