Dagens uteritt

Idag red jag som sagt och mötte Denise. Tror ni inte att jag glömde kameran? Jo självklart.
I alla fall så red jag på en ganska lång asfalts sträcka i ca 15-20 min. Sedan red jag in i en skog, kan tillägga att i början och i slutet av skogen var det väldigt blött och även lite här och där men det fixade Pilen galant. Efter ca 15-20 min i skogen kom jag ut på en grusväg. Travade och skrittade på den tills jag kom till en korsning då tog jag höger, sen efter ett tag kom jag till en till korsning och då tog jag till vänster. Sen så följde jag vägen fram till en bro och där mötte jag Denise på Farin. Vi vände och red åt det håll jag kom ifrån och red tillbaka. Vi filmade även varan lite när vi galopperade och det blev en och en annan galopp tävling men Pilen vann! Fick även in lite travar trav här och där vilket var väldigt roligt!
Efter ett tag sa vi hejdå och Denise vände om och jag fortsatte hem. Red samma väg tillbaka som jag red det. Var ute i ca 2,5 idag och det har varit väldigt roligt!

Imorgon blir det antingen dressyr i paddocken elr dressyr på gräs-körbanan. Dock inte så hårt då han gick ganska hårt idag men litegrann! På kvällen ska jag även åka till Elgiganten och kolla på system kamera med pappa! Håll tummarna för att jag kommer hem med en!
Bild från i lördags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0