Dagen

Hellu, Idag skulle Susanna ha följt med till stallet men tyvärr blev hon dålig :( Så idag skulle jag ha ridit Farin men han får vila idag :3 Sen så ska jag rida Näppe och Fritz! :D Kommer bli kul :3 Och så ska jag släppa Wictoria i ridhuset och låta hon få springa av sig lite ;) och det blir väl lite annat stalljobb också såklart ;) Men Så ska jag snart göra Tosca äpplen att ha med till stallet x) För jag rammlade av Lajban två gånger i somras så det får bli en nu men då får det bli Tosca äpplen istaället ;D Sen på Måndag ska jag och Maja rida och mötas med Dalpil (såklart) och jag ska ha Farin :D Kommer bli jätte kul! :D Så vi ska rida ut en sväng och sen rider vi tillbaka hem igen :P
ÄNTLIGEN HÖSTLOV!! /vill jag bara tillägga/


(Älskar dom här två bilderna! :'3)

Foto: Susanna Westman! :3


Kommentarer
Postat av: Susanna

ja, dumma mage som ska ställa till det ;c men vi ses väl, nästa helg ? :D

2011-10-29 @ 18:56:21
URL: http://susannawestman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0