Aubiose

Åkte till Aubiose idag med min mormor. Vi lämnade in 2 täcken på tvätt där och köote lite saker.
Jag köpte ett sadel skydd, lycko-man-rosett till tävlingen på söndag, bakskydd och så köpte mormor benreflexer, och gummi tyglar! Tack!
Jag köpte även 3 andra saker men kan ej skriva dom här nu, men berättar såklart senare!
Efter aubiose åkte vi till stallet. Jag mockade, packade hö, fixade krafft och gick sedan bort till hagen och kollade till Pilen. Han mådde så bra så!
Imorgon ska vi ut och busa tror jag! Åhh det är så härligt att bara ut och rida, inte ställa några krav på sig själv eller hästen!

Kommentarer
Postat av: Susanna

Svar: tack så mycket! :D

2011-10-17 @ 20:08:05
URL: http://susannawestman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0