Tisdag v.41

Idag var vi även i ridstallet. Vi började med att ta ut några hästar, sedan packade vi hö. Som vi skrev så fick vi borsta på 2 nordisar på måndagen och vi fick även rida ut på dem under förmiddagen. Jag red "min" Tablå och Denise red "sin" Fritze. Vi red barbacka och var yte i ca 30-40 min, vi skrittade och travade och man satt som i en fotölj, hihi.
När vi kom tillbaka släppte vi ut dom och sedan var det lunch.
På eftermiddagen så fick vi rida igen. Denise red en som kallades Kenny och jag red Fritze. Red även barbacka den här gången. Vi red och klättrade och lullade runt i skogen och sedan tillbaka till stallet. Även nu var vi ute i ca 40 min.
Kommer inte ihåg så mycket mer just nu.. jo vi gick ner till centrum och köpte godis!
Fritze & Tablå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0