Hoppningen

Pilen var jättehärlig idag! Både när vi red dit, under hoppningen och på hemvägen.
Under hoppningen drog han inte iväg en ända gång utan kom i lugn galopp mot hindren, landade och fortsatte i lugn galopp. Väldigt nöjd Maja!
Imorgon ska han nog få vila. Ska nämligen följa med Denise till Lerbäcken och fota. Vi ska cykla dit, haha har inte cyklat på skitlänge. Får se om Denise hittar mig i diket nån gång? HAHA!
Hmm.. har inte så mycket mer att skriva. Om mamma är frisk på söndag ska hon följa med och fota mig och Pilen. Hihi vet inte riktigt vad jag ska göra.. Rida dressyr i paddocken? rida dressyr på gräs-körbanan? elr rida dressyr och busa på gräs-körbanan? Aja har lite tid att fundera i alla fall...
Nu ska jag se färdigt på filmen jag håller på att kolla på. Men bjuder på några bilder från idag:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0