Hemma

Nu har jag kommit hem efter en spök övernattning i Lerbäcken, hihi riktigt kul!
Mamma tog som sagt Pile igår så var aldrig dit. Men vid 12 ska jag åka ut.
Ska sova hos min mormor och morfar inatt som vanligt på lördagar. Imorgon har jag utsläpp och insläpp.
Morfar hjälper till med utsläpp och mamma insläpp.
Tror jag ska rida ut idag för imorgon blir det dressyr träning för Sara. Förmodligen ska jag starta i en dressyr tävling den 20/11, alltså nästa lördag.
Jag var med på den förra året och startade då en L:D1, den här gången ska jag starta L:C1 istället!
Men men mer om det senare.. Nu ska jag få nått i magen sen bege mig till stallet!
Ha det bra tills vi hörs igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0