Fredag<3

På fredag drar lerbäckenbrudarna + resten av hästprofilen till globen på globen horseshow!
Det ska bli så himmla kul!!
Vi ska se föreställningen hoppning och islandshäst som visas 15.00-17.30.
Innan föreställningen ska vi gå på ridsportmässan i annexet!
Hihi har tänkt på saker som jag vill/ska införskaffa mig:
  • Ridstövlar
  • Hoppoutfit till Pilen (schabrak och huva) i nån snygg färg och schabraket ska va broderat
  • Rosa schabrak
  • Fleecetäcke
  • Hoppträns
  • Och ska kolla på ett par rosa benskydd åt en kompis
Det är det jag kommit på hittills, men kommer säkert komma hem med annat också!
Någon mer som ska dit?

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ååå! vad kul! ha det så bra Maja! och krama Denise från mig! kunde inte åka iår för vi inte hunnit boka! skulle vart kul att träffas! Lycka till med shoppandet och som sagt ge Denise en jätte kram från mig!

2011-11-24 @ 12:05:52
URL: http://rebeccanasila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0