Beccx Gästbloggar!

Tjeena! Det är jag som har fixat den här desingen till Denise & Maja! Längtar tills dom får se den för vet ni va? Dom vet inte att jag har gjort en!

Nej dom vet inte att jag har fixat den nu! Dom har frågat i flera veckor nu! Hoppas dom & ni gillar den! Det gör jag! :)

Ja jag kanske ska pressentera mig! Mer om mig på http://rebeccanasila.blogg.se

Jag heter Rebecca och är 15 år! Och jag bor i Ludvika! Jag känner från början Denise!
Denise och jag har känt varann sedan lekis! Då hon och hennes familj flyttade till Grängesberg från Stockholm!

När Denise klev in i klassrummet var alla jätte blyga och tysta! utom jag! jag skrek heeej kul att du ska börja i våran klass! Vi blev genast bästa vänner och är en i dag!

Ååå vad minnen vi haft! Vi har drömt om att få skaffa häst i alla dessa år, vi lekte häst hela hela tiden! På skolan i björkås, hemma, vart vi än var! Mina hundar fick valpar och Denise fick 2 st! och hennes katter fick kattungar och vi fick två på senare år! När vi var små kunde ingen lärare skillnad på oss! vi kallade oss stjärnsystrar som i filmen!

Älskar dig Denise och det som hänt är hemskt! jag önskar dig all lycka min underbart älskade vän! sitter och gråter framför skärmen nu! älskar dig så mycket Denise glömm INTE det! skulle inte kunna leva utan att veta att du finns så långt bort från mig! kommer så fort du vill ring bara LOVA!! <3 <3 <3 <3 <3





Söta vi var älskar dig Denise!

Hoppas ni inte blev sura för att jag gjorde ett inlägg men ville säga det här till Denise <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0