Hej hej!

Idag blev det hoppning.
Egentligen så brukar jag hoppa på onsdagar men blev ett undantag idag.
Hoppade som högst 95-100 cm.
Kul var det i alla fall.
Denise var sjuk även den här gången så blir tyvärr inga bilder men nästa gång om hon är sjuk rider jag och hämtar henne.
Haha nej då men vill ha mer nya hoppbilder.
Men en sak i alla fall och det var att Denise tog skit fina porträtt, rid, lös och tömkörnings bilder igår.
Men hennes dator har fått virus så har inte kunnat laddas över bilderna till datorn och skickat dom så det får vänta, men kan i alla fall bjuda på 1 ovisad hoppbild och en ridbild från igår som hon tog med min kamera innan batteriet tog slut.
"Hoppbild från sist Denise fotade mig och pilen när vi hoppade"
Smakprov från fotograferingen igår.
Mobba inte min sits, hamnade lite fel precis när bilden togs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0