Gröna Lund

Idag har jag, min syster och min mamma varit på Gröna Lund. Super duper kul!
Jag åkte massor av karuseller och deras ny berg-och-dal-bana, och massa andra.
Har alltså inte varit i stallet idag. Denise tog hand om Pilen idag. Vilket värkar ha gått bra.
Hon har fixat allt i stallet + motionerat pilen. Haha mycket galopp idag för pilens del kan jag gissa! xD
Denise ringde mig på e.m men stod i en kö under en berg-och-dal-bana så hörde typ ingenting.
Aja har inte så mkt mer att skriva. Kommer inlägg under dagen imorgon. Har ganska fullt upp imorgon p.g.a en sak men ska försöka på morgonen vid datorn, under dagen via mobilen och på kvällen vid datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0