Duschad!

Kommer ni ihåg min och pilens träning med duschning? Har legat lågt med den ett tag men igår "tisdag" var han väldigt svettige efter vår uteritt så då gick jag in med han i spolspiltan och tänkte jag testar.
Jag gick in och ut några gånger först sedan la jag lite hö i en höpåse och så jag vi in. Jag sätter aldrig fast pilen i fall han skulle få panik utan jag håller i han med ett kedje-grimskaft. Först nuddade jag han med slangen för att visa att den inte var farlig, sedan satte jag på så det kom lite vatten och sedan satt jag på full efekt och han bara stöd snällt och stilla när jag duschade av han! *stolt matte*
Duschade han även idag och det gick lika bra. Först filmade Denise, sen fick hon hålla i han!
Duktiga Dalpil!
Bjuder på en porträtt bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0