Åska o regn

Hatar åska och regn! Har varit en lugn dag i skolan. Men sedan på sista lektionen (matte) så började det spö regna och åska.
Vi fick sluta tidigare från matten så jag och Denise sprang in till CK "central kapprummet" och så klart var ju matten i en ute-sal!
Sedan medan det höll på rensade vi ur våra skåp, sen blev det strömm-avbrott. Trevligt!
Sen när strömmen kommit tillbaka och det slutat åska sprang vi till busshållplatsen.
Jag tog bussen ut till stallet och så fort jag kom dit hämtade jag in pilen! Stackarn, han var dyng sur. Så det blev en varm dusch idag!
Tror han faktiskt börjar gilla att duscha för han protesterar inte.
Efter jag duschat pilen och fixat stallet kom mamma och hämtade mig.
Det blev vila för pilen idag men imorgon ska jag antingen ta ett riktigt dressyr pass eller rida ut på kvällen.
Bjuder på en annan porträtt bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0