Underbar!

Sorry för dålig uppdatering men åkte till stallet runt 2, sedan hem och åt vid kvart över 7 och efter det följde jag med Denise hem!
Men nu om stallet.
Pilen var helt underbar att rida idag "söndag"! Han var mjuk och fin i skritt och traven! Och även härlig i galoppen
Skrittade ut en sväng först, sedan red jag på en gräs körväg och dar travade jag och tränade på böjning och ställning vilket gick super!
Efter ett var på gräs körvägen i trav "den är stor" så red vi till en grusväg som låg bredvid. Där körde vi galopp 2-3 ggr upp för en liten grus backe, sedan gjorde jag halt, hoppade av och sedan tog jag av sadeln. Körde även lite galopp barbacka upp för grus vägen och avslutade sedan med trav! Efter det gjorde jag halt, hoppade av och satte på han sadeln sedan var det Denise tur men det får Denise berätta om
Bjuder på en av dagens favorit bilder, mer kommer upp imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0