Tillbaka hem

Nu är jag hemma igen. Och jag är trött! Somnade vid 04.00. Men sov i för sig till 20 över 10 men ändå!xD
Ska inte till stallet fören ikväll så ska ta det lugnt en stund nu. Blir en härlig uteritt tror jag, fast har inte bestämt om det blir barbacka eller ej? Humm..
Aja, sen ska jag sova hos mormor & morfar så kommer fixa nått/några tids inställda inlägg. Sen imorgon kommer det nog inte bli något speciellt bloggane från mig heller. För ska först baka, sen till stallet och från kl:17.00-21.00? ska jag och mamma hjälpa till på midnatts travet på romme. Och efter vi jobbat ska vi stanna kvar och kolla så kommer hem vid typ... midnatt!xD
Men håll utkik efter mer uppdatering

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0