Idag (Mån)

Hej! Idag behövde jag bara rida Niki :3 Så jag åkte till stallet på kvällen x) Kom till stallet ca 17,30 och då små pysslde jag lite och gick sedan ner och hämtade Nikita :P Hon stod långt ner och när jag gick in i hagen men hon gick upp när hon så att jag kom så vi möttes på halva vägen :P Sen gick vi in och som vanligt så tar jag av henne grimman och låter henne stå helt löst på gången :P Och satt sedan på radion och sjöng till musiken medans jag gjorde i ordning henne :) Sen hämtade jag hennes Hack och satt på det och gick sedan ner i ridhuset :) Jag ställde upp 4 st koner på en linje och hoppade sedan upp :) Vi skrittade runt ett tag och red lite slalom mellan konerna och sedan började vi trava och så varjerade vi mellan skritt och trav ett tag så testade jag att rida lite speciellt x) Jag satt i dansadel sits en stund men det gick inte så jätte bra x'D Sen så satt jag bakofram och det gick bättre :) Sedan stod vi stilla en stund och bara myste och skrittade sedan runt en stund och travade lite sen skrittade jag av efter att typ vi hade varit i ridhuset i ca 50 gick vi upp och jag tog av henne sin utrustning och pysslade med henne en stund och sjöng till radion igen x) Sen tog jag några bilder på henne med mobilen :) några kommer ^^ Sen tog jag ut henne i hagen och sen kom Caroline med sitt barnbarn Lukas :) Vi tog då in hästarna och gav dom mat, sen sopade vi osv :) I morgon ska jag och Caroline åka och handla saker som behövs :) Sen kommer jag iaf rida Lajaban och sen blir det väl kanske Farin och Nikita :) Och Niki kommer skos på Ons :D Så då kan vi börja rida ut och rida lite på ängen :3

Bilder från idag:





Bilder från i Fredags:



Fler bilder kommer :3 Och Susanna kommer på Lördag igen :DD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0