Hallå

Hejsan! Har sovit hos min mormor och morfar 2 nätter så därför jag inte har bloggat.
Lånar mormors bärbara dator idag för har inte haft tid tidigare. Förmodligen åker jag hem ikväll så då blir det massor av inlägg ikväll och imorgon.
Kommer skriva om t.ex mina ridpass, träningen för Eva-Maria som är ikväll, saker jag gjort och köpt!

Som jag nämnde ska jag träna för Eva-Maria ikväll vilket jag inte gjort på länge p.g.a skola, flytt av pilen m.m. Men ikväll blir det äntligen träning!

Alexandra min kompis kommer att fota oss och mamma filma! Bilderna kommer upp på bloggen och filmen "om den är bra" kommer jag ladda upp på youtube och sedan länka den här.

Ska få låna Saras dressyr sadel! Och om det schabrak jag tänkt ha passar som kommer det bli super snyggt, annars har jag ett i reserv som också är snyggt.

Aja nu ska jag gå och fick, så kommer det förmodligen upp mer inlägg ikväll!


(Gammal bild, dissa mina händer!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0