Dagens pass

Idag blev det hoppning! Sara var med & hjälpte mig med tips m.m. Hon hade jättebra övningar! Tack Sara!
Orkar inte skriva så mycket detaljerat om ridpasset utan det gick väldigt bra! Förutom att det blev lite missförstånd mellan han och mig i mitten av ridpasset men det löste sig ganska snabbt.
Han var redan fin från början och redan då visste jag att det kommer gå bra!
Slutade med att vi hoppade ca 1,10 på ett hinder! Super nöjd över min polle!
Blev inga bilder men Sara filmade så funderar på att ladda upp den på youtube eller facebook men det är inget bestämt!
Har inte så mycket mer att skriva förutom att min häst är bäst!<3<3<3
Gammal hoppbild:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0