Bett

Tänkte ladda upp bilder på dom olika bett jag använder på pilen mest, och vad jag använder oftast dom till!
Tvådelat: använder jag när jag ska ta en lugn uteritt.
Eggbett: använder jag vid hoppning.
(har ett sånt fast i mässing)
Tränsbett: Brukar jag variera med mellan olika ridning.
Pelham: använder jag vid dressyr, uteritt och ibland vid hoppning.
Hackamore: använder jag då och då. Jag använder det när jag ska rida ut en lugn sväng, eller vid nått dressyr pass så jag varierar mellan med bett och utan bett.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag brukar variera bett mellan olika ridning!
Så det här är dom bett jag använder på pilen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0