Underbar dag :*

Underbar dag idag, klarade fysik provet så minst ett G. Sen har man fått sig lite skratt under dagen också. Fick även VG på SO provet "Mycket glad Maja"
Sen blev det stallet, även det var toppen. Jag hann inte rida så länge men det tiden jag red så red jag i ridhuset och det var helt underbart Han gick så fint och mest av allt... Vi galoppera en "trav-volt" och lugnt var det
Gick även i form i traven vilket är STORA framsteg "tummen upp"! Blir att rida så imon också. Jag och pilen har börjat samarbeta nu och det går JÄTTEBRA! Är så glad, hoppas det går lika bra imon !!
(Foto: Matilda Forsstedt)
Som sagt samarbetet har börjat funka super bra. Ett tag kändes det som vi inte skulle klara det, det kändes helt hopplöst och att vi inte kom nån stans i dressyren.. Men nu har vi kommit en bit till i dressyr och det känns så härligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0