Svar på några frågor!



Vi tänkte svara på några frågor nu ;)

Fråga 1. Hur många hästar finns på lerbäcken?
Det finns 11 hästar på Lerbäcken ;)

Fråga 2. Hur många stallplatser finns på Lerbäcken?
I privat stallet finns det 20 st boxar men det finns även ett
mindre stall som en ridskola har använt och där finns det
8 st spiltor och 12 boxar :))

Fråga 3. Hur länge har ni ridit?
Denise: Jag har inte ridit så länge, började rida
hösten 09. Men jag kan en del för att inte ha
ridit så länge :P
Maja: Jag har ridit i 9 år. Jag började rida på
ridskola när jag var 5 år. :)

Fråga 4. Vad gillar ni bäst, hoppning eller dressyr?
Denise: Jag tycker hoppning är super kul och jag älskar
det men dressyr är också roligt :3
Maja: Jag älskar hoppning men tycker även dressyr
är super kul ;)

Det var svar på 4 frågor^^ Fråga gärna mer!;)




Kommentarer
Postat av: malin

tack för svaret !



varför är det så få hästar där nu?

2011-01-22 @ 19:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0