Stallet ;)

Idag har jag mått dåligt, tänkte först inte gå till skolan... men ville så gärna till stallet så vara bara att kliva upp.
Dagen gick ganska fort ! "som tur var"
Sen så åkte jag och Denise till stallet.
Hon tog hand om Doma p.g.a att hennes ägare är sjuk.
Mockade, packade hö och fixade vatten, sen började jag borsta pilen och Denise Doma.
Denise longerade Doma medan jag red...
Blev dressyr idag igen ^^
Jobbade på volten och gjorde mina små övningar som jag gjorde sist också !
Gick mycket bra! :D
Han gick fint och bra i både skritt och trav.
Red med sporrar idag.
Blev också lite skänkelvikningar, små volter m.m.
Blev några försök till galopp-piruette , han klarade ett halvt varv sen la hans motor av, men är bara att fortsätta öva.
Tog även kvällen åt Maria p.g.a att hon var sjuk.
Det är så mysigt att ta kvällar.
(Foto: Rebecca Nasila)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0