Söker Häst...

Hejsan hopp xD Jag söker ju efter en foderhäst nu och ja har någon förslag på någon sida man kan kolla på?:P Har kollat på Hästnet , Blocken och ska kolla runt lite på Bukefalos xP Jag söker..
En häst på mellan 1,60-1,65 sto eller valack helst en valack men sto går också bra. Viktbärande! En Snäll nybörjar häst ska vara lite kraftigare typ INGET varmblod (Mamma säger att jag inte ska ha något varmblod-.-) gärna en läromästare och helst i mellan sverige :P Den ska inte vara för ung minst 10 år. Kan gärna vara tricks tränad och Nh tränad eller en av dom spelar ingen roll xD Gör inget om den har gått på ridskola :P

Jag och Mr :'D

Jag och May Day :'D
/ Denise :3

Kommentarer
Postat av: Denice

Finns ju flera olika sidor.

Blocket,hastnet,stallbackan,hastfynd.

Finns en hel del sidor jag vet med tror jag.

Men man måste ha tålamod med att hitta häst.Inte köpa första bästa. Tog flera år flr mig att hitta den perfekta storhästen. Och han står i mitt stall idag. Man kan köpa riktiga stjärnor för billigt pris också!

2011-01-02 @ 11:23:23
Postat av: Molly Bergström

Hey hur mår du idag? :)

KRAM!! // Mooollys

2011-01-02 @ 17:19:06
URL: http://mooollys.blogg.se/
Postat av: rosmarie

så fina pållar :D

2011-01-03 @ 10:36:06
URL: http://khangkhengs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0