Nu så....

Nu är jag tbx igen hahah xD har inte haft tid att gå in på datan något nu dom senaste dagarna var trött i förr går och i går så kom jag hem 21.00 från stallet och datan ska vara avstängd då -.-' Men men i dag och i morgon blir det att vara hemma från stallet :( Men på fredag ska jag ha dressyr lektion för Maja och sen ska jag ta hand om Doma som jag gör varje fredag :P (Kommer ny fakta om Doma ^^) I går så hade jag hopp lektion för maja med en riktig uppvärmning !xD sen så skulle jag rida första gången på Dalpil med Pelham och sadel xD Rider annars med 2 delat och barbacka xD Men ska väl leta mer efter hästar nu dom här dagarna och så ska jag galoppera på Dalpil i helgen!;D Får väl se hur det går :P Lycka Till?;))

Mr när han gör trickset "vifta med benet" :'D och gör han det med
fel ben säger jag: Nej fel då byter han ben!:'D Duktiga Pister :D

Doma
F. 2004
Ras: Lettiskt Halvblod
Kön: Sto
Mkh: Ca 1,65
/ Denise :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0