"Min" häst :P

Tänkte jag skulle lägga ut ny fakta om Mr som Maja gjorde med Dalpil till er nya besökare!;D

Dock letar jag häst och Mr är min Medryttar häst ;))
Namn: Mr Hörda
Ålder: 5 år
Ras: Varmblods Travare
Kön: Valack
Kallas: Mr , Mr sötipöt , Pister , Sötnöt m.m ^^
Iriktning: Trav , Tricks , Nh och Hoppning efter travet :P
Äg: Sanna Kriström (Hon äger hela Lerbäcken^^)
E: Mr Drew
U: Crown's Sprint

(Foto: Matilda Forsstedt)

Mr är en snäll mysig häst. Han är väldigt kelig och han har värdens gulligaste ögon!;D
Han stressar lätt upp sig när andra ska träna han eller när han inte förstår när vi tränar Nh,
Han var med om en stressig träning för ett tag sedan och därför så är jag väldigt "rädd" om han,
så vem som hälst får inte träna med han (Det är knappt så Maja får träna med han :P)
Men han litar på mig och säger jag att det är okey så stressar han inte upp sig om inte den som
tränar han stressar han tex han är jätte känslig för ljud. så när jag började ta hand om han
så stog jag bredvid han och smackade lite så flög han iväg i full galopp och var jätte rädd.
Men nu har vi lämnat det bakom oss ;))
Mr kan nu två tricks : Puss , Vifta på benet , Bakdels vändning och så tränar vi på Buga :D
Mr har en jätte fin hopp teknik och än så länge är 1m det högsta han hoppat men han kan högre!:D
Det går bra i Trevet för han och har än så länge inte kört någon riktig tävling i söndags skulle han ha
tävlat på Solvalla men det var isigt och halt på vägen så Sanna ringde och strög sig :/ Men men
det kommer fler tävlingar ;)) Mr springer jätte fort och på dom senaste Provloppen har han kommit
1a och 3a :D Det var lite om min kille!;D Mer info kommer!;D

<3 (Foto: Matilda Forsstedt)
/ Denise :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0