Måndag, Tisdag o Onsdag...

MÅNDAG:
Idag kom jag till stallet relativt tidigt... Hovis skulle komma klockan 09.00 så jag fick gå upp 07.00 -.-'
Men men blev 150 kr billigare idag bara för att han kunde använda samma skor igen. Sen kom Sara vig 09.30 för Vitalis skulle också skos. Sen så mockade vi, packade hö och hämtade mat. Efter det stod vi och snackade medan vi väntade på att Saras mamma skulle komma med mat till henne. Sen gick vi ner och åt, efter det plockade vi fram hinder och tog in hästarna. Kvart i 12 kom Johanna och Corall. Medan vi gjorde klart hästarna började dom värma upp. Sen så värmde vi också upp och så började vi å hoppa. Det var kul, men pilen var så himla stark men är ändå väldigt nöjd
(Foto: Matilda Forsstedt)
TISDAG:
Idag kom Rebecca till Borlänge, hon fick en systemkamera i julklapp så hon tog med sig den och fotade mig och Denise. Blev dressyr i ridhuset idag då, eller ja dressyr och dressyr det blev väl inte den seriösaste ritten men kul hade vi i alla fall. Rebecca fotade mig och så fick hon träffa Hjalmar och Mohamed och fota när dom red och så körde vi lite monté och lite hopp över en sockerbit. Som sakt var skit roligt, senare på kvällen åkte vi och käkade på MAX. HAHA trodde jag skulle dö av skratt men orkar inte berätta det här
Här kommer ett litet smakprov på bilderna:
(Foto: Rebecca Nasila)
ONSDAG:
Idag kom Matilda och fotade mig. Först körde jag dressyr i paddocken men det tröttnade både pilen och jag på så det slutade med att vi var på en fält med snö och galopperade på medan Matilda fotade oss, var skit kul. Sedan fotade hon mig och pilen när han hade sina rosetter som han vunnit på sig
Här kommer ett litet smak prov på bilderna:
(Foto: Matilda Forsstedt)
/Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0