Lerbäckenbrudarna på Kupolen!:D

Ja i dag har ju jag och Maja varit på kupolen:D Vi köpte några saker och sprang runt lite överallt xD Jag handlade på: Lindex , H&M , Cubus och på Kappahl :D Och så tog vi en fika och åt på Donken och såklar skulle jag ha glass xD
Vi var där från 15.15 till 19.30 ^^ Men vi hade kul :P sen efter åkte vi hem till Maja och Kollade på Let's Dance :D Vilken/Vilka röstar ni på??:D sen efter gick maja med mig till bussen och så stog vi och väntade en liten stud sen åker en bil förbi och jag bah skrek och pekade på bilen när den åkte förbi Jag bah: DET ÄR MARIA!!:P
Och så när hon åkt föbi ringde hon mig Hon bah Var det du som stog där??:P Jag: Ja Jag såg att det var du!;) Maria: Vänta Jag kommer och klockar upp dig! Jag: Men Bussen kommer ju nu!! Maria: Men skit i det jag kommer nu Jag: Men *Bussen stannar och buschafören glor på mig* Jag: Du kan åka.. *Maria kör in när bussen åkt* Maria: HEJ!!:P
Jag: Vad taskig du är nu tycker säkert busschafören jag är dum i huvudet xD Maria: Jag vet xD
*Sen när vi åkt och jag sagt hej då till maja* Jag: Jag såg att det var du!:P Maria: Ja jag såg två korvar och en köttbulle så då visste jag att det var ni xD Jag: Nej vad taskig du är xD "Maja hade med sin tjockis hund Molle xD" Sen snackade vi om Let's Dance och om Doma och Mr xD Och så lös-hoppade jag Mr i dag!:D Gick jätte bra!:D Ställde två Cavaletti hinder "Sockerbit" uppe på varandra på högsta och Mr klarade det :D Det var väl typ 80-100 cm :D Högsta Mr har hoppat :D Filmade det också :D Min duktiga Prins!!:'D Men nu ska jag sova klockan är nu 02.20 :P

Mr Sötipöt!:D
/ Denise :3

Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Livet som ryttare i storstan

fin bild

2011-01-08 @ 15:54:36
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: Linnnnnnnnnn kungen draaaaaake

sv; ah han är min söta bebis :')

Tack :D

2011-01-08 @ 19:40:43
URL: http://backanskungar.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Hej dom 2 sista kan kanske funka! Men havre blir hästen bara spattig av.. alltså rädd menar jag :) Och hoppar till för allting.. Och det är ingen bra ide att ge han de om han är i tansen där det bara händer saker hela tiden :) Kram din Becca och Carsman <3

2011-01-10 @ 14:57:58
URL: http://carsman.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Schysst design du har på din sida. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

2012-03-18 @ 19:22:12
URL: http://hemförsäkringidag.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0