Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii:D

Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!:D
Jag har ju lagt ut en annons på Hästnet om att jag söker häst och så tänkte jag "Kan kolla mejlen ifall jag har fått något om det" och så gick jag in och kollade precis när jag skulle stänga ner såg jag överskriften "Foderhäst" Så "klickade" jag in och då stog det:
Hejsan, Jag har en Valack på 11 år som jag vill låna ut på långtidsfoder, Han är 1,50 cm hög har tävlat 1,20 m i hoppning och LB i Dressyr med Plassering på båda. Skulle det låta intressant ? Hör av dig så får du mer info.
MvH Jessica
Jag bah MAMMA!! :D
Är så j*vla glad nu!:D:D

Ny Bild på Mig & Mr <3 Foto: Matilda Forsstedt
/Denise :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0