I Dag...

I dag blev det lite träning för mig och Mr :)) Men Mr var dryg och lyssnade dåligt på mig och gick i väg osv... Eller ja det var för att det var 3 st andra i ridhuset så han tyckte dom var mycket intressantare -.-' Men men :P Nästa vecka på tisdag ska han tävla i Eskelstuna :D Sen någon dag efter det ska jag rida han igen :P Går det bar ska jag nog börja med att rida han 1 gång i veckan igen ;P I morgon ska jag nog tömköra :P Skulle ha gjort det i dag men hann inte det :P
Men nu så tänkte jag om ni kanske vill ställa någon fråga om mig och Mr?:)
tex. Hur jag lärde han något trick eller något sånt :P
Och så tänkte jag om ni kanske vill att jag ska lära han något speciellt trick?:D
Bara att komentera! xD

Me and Mr <3 (Foto: Matilda Forsstedt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0