I Dag....

I dag hade jag och Maria Utsläpp :P Kom på i går 01.50 Juste jag har Utsläpp i morgon och somnade 02.30 så sov 3 ½ timme xD Var jätte trött och så hjälpte jag Maria att plocka in saker i ett litet förvarings rum vi hämtade saker från hennes skåp och uppe på höskullen från höskullen tog jag en agria påse den sån med hästar på som är jätte snygg fult med grejer i och så när vi va i stallet puttade Maria mig så ena handtaget gick sönder jag bah Haha!xP Och Maria är ju kort så skulle hon lägga upp täcken på översta hyllan hon bah ramlar jag ner nu och dör ärver du Doma och jag bah Die Motherfucker!!!xD
Hahah vi har så kul vi xD Så dansade vi lite och massa saker som ni inte vill veta xD
Och så skruvade jag och fixade lite på "Min" box xD och målade i blomman och så målade jag en likadan blomma på tavlan det var kul xD

Maria & Lady Luck Foto: Jag^^

Maria & Lady Luck Foto: Jag ^^

Maria & Lady Luck Foto: Jag ^^

Maria & Lady Luck Foto: Jag ^^

Maria & Lady Luck Foto: Jag ^^

Foto: Rebecca ^^
Namn: Lady Luck
Kallas: Lady , Brunis
Född. 2004
Kön: Sto :P
Ras: Oldenburgare
Mnk: 1,68 cm
Lady är ett snällt ungt sto som älskar att busa hon är
som en stor teddybjörn med hennes lurviga päls och STORA mule :D
Hon är jätte mysig och älskar att gosa Wanda och Lady kommer
från samma ställe och Wanda är nästan som en mamma till Lady :'D
Sanna äger också Lady (Hon som äger Mr , Rick , Wanda och Kosmo också^^)
/ Denise :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0