Hoppning ;D

Igår följde Matilda med till stallet o fotade mig o Denise
Hoppning stod på schemat...
Så efter jag bytt om hämtade jag in pilen o Denise mr, sen blev det att fota lite porträtt bilder.
Efter det gick vi upp o gjorde i ordning dom.
När vi kom ner började jag att bygga fram, sen var det bara att börja.
Hade en kombination med räcke o oxer på ena långsidan o ett staket hinder på andra långsidan.
Började på 60-70 höjden. Hoppa först fram på staketet sen blev det att hoppa oxern. Jag hoppade den typ hela tiden. Slutade med att jag hoppade 1 meter o det blev jättefina kort. Är as nöjd
Sen var det att ta av han grejerna, mocka, packa hö o fixa mat.
Bjuder på en bild när vi hoppar 1 meter :
Foto: Matilda Forsstedt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0