Hejsan hopp!

Hej har inte laggt in något inläpp på et tag xP Har varit så trött så har inte orkat xD Har letat häst som en galning också xD Vill ha en häst nu!!:P Har ju paxat en box och blir det ett sto får den gå med brudarna i deras hage Doma , Tulipa och Wanda går i den. Och blir det en valack får den gå i grabbarnas hage Dalpil och Uno gå i den :P och så har jag köpt lite saker och ska köpa mer xD Sparar pengar så jag har minst 300 kr att handla för + mitt presentkort på 200kr och 200kr ska jag ha till kupolen när jag ska shoppa + mitt presentkort på 300 kr xD Då har 1000 kr samman lagt :D
I går och i dag har Mr fått vilat men i morgon blir det träning!!:D

Mr och Dalpil pussas!:'D Maja syns också xD
/Denise ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0