Hejsan hopp!

Öhh har inte bloggat så mycket nu på ett tag xP Har blivit så J*vla trött nu på kvällarna xD (Maja kör slut på mig xD)
Men iaf i dag så hade jag inte så mycket att göra i stallet :P Maria tog hand om Doma i dag och så xP Så jag frågade Sanna om hon behövde hjälp att röra på någon annan häst och då sa hon att Kosmo behövde röra på sig :P Så jag bara okey visst det kan bli kul xD Jag hade Först träning att han skulle gå snäll och lyssna på vad jag sa och det gick bra så då tränade vi på att han skulle skritta lungt bredvid mig fast Maja galopperade runt och det gick också bra lite dumade han sig såklart xD Men det blev kedjegrimmskaft och kedja runt nosen och piskan :P
För han kan vara farlig annars för han har ingen repekt för människor :S Det han tänker är: Jag är snyggaste hingsten och alla vill vara med mig och jag går dit jag vill xD

Namn: Kosmo S
Född: 2009
Kön: Hingst
Ras: Varmblodig Travare
Mkh: Ca 1,56 cm (Blir Större)
Färg: Brun
E: Super Photo Kosmos
U: Sept Fraises
EE: J.S's Photo
EU: Saville Kosmos
UE: Jolly Rocket
UU: Miss Cab
Uppfödare: Susanna Kriström "Sanna"
Ägare: Susanna Kriström "Sanna"
Maja Kallar Kosmo "Gizmo Quack" hahah xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0