Dagen i stallet...

Varit en lyckad dag idag. Haha, blev att rida ut idag. Red barbacka med Pelham bettet ;D
Blev dressyr i djup snö uppe på svältbacken. Tror Pilen var irriterad på mig för i varje början på galoppen så bocka han xD
Har börjat ställa lite högre krav på han nu den senaste tiden, han är irriterad för att han inte "orkar" jobba.
Men han blir inte av med mig så lätt ;) Var ute i ungefär 30-40 min och undre den tiden blev det skänkelvikningar och galopp-fattningar. Blev lite försök till passage i slutet men lyckades sådär.
(Bild ej från idag, foto: Matilda Forsstedt)
Sen när jag kom tillbaka till stallet fick Denise skritta av han, det går så bra nu. Hon kan skritta själv och även trava lite smått ;D
Så hade en liten lektion för henne, hon fick böja och ställa på en volt, samtidigt flytta skänkelvikning lite då och då och blev även en bakdels-vändning :D Är så glad att det går så bra nu :'D
(Bild ej från idag, foto: Rebecca Nasila)
/Maja :3

Kommentarer
Postat av: anni

Gud vilken söt häst! :)

2011-01-11 @ 23:06:25
URL: http://teamoveson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0