Dag 2 – Det bästa/sämsta med min häst

Det bästa med pilen är att man kan lita på han. Det är "sällan" att han stannar på hinder, han har gjort det nån gång men litar otroligt mycket på han ändå. Och att han är "känslig" för skänkeln, det gör det mycket lättare att jobba med hästar som är "känsliga" tycker jag. Och att även fast han nästan inte är utbildad  alls i dressyr så är han lätt att lära nya saker
(Foto: Matilda Forsstedt)
Det sämsta med min häst är att han är så himla stark. Rider på pelham och då behöver jag inte ta i han nästan nått, men det tråkiga är ju att jag vill kunna rida på ett två/tre delat bett utan att jag ska känna att jag "drar" i han.
+ Att många klagar på en...
Men det ska pilen och jag lösa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0