Dag 1 - Presentera mig och min häst.

Nu kommer en presentation av mig och min häst:
Dalpil:
Dalpil är en kallblods travare som är 8 år fyller 9 i år.
Han älskar hoppning och att galoppera.
Han har hoppat 1,15 med hans förra ägare och 1,05 med mig, han har löshoppat 1,25 hittills.
Han älskar även att bada.
Han är snabb och ganska stark.
Vi har tävlat lite små tävlingar men 2012 blir vårat riktiga tävlings år.
Dalpil är 1,50 i mankhöjd.
Och han är världens snällaste och skulle aldrig göra nått dumt med flit.
Här kommer en liten sammanfattning:
Namn: Dalpil
Född: 2002
Kön: Valack
Född i: Norge
Ras: Kallblods travare
Färg: Brun
Tecken: Vit stjärna
Jag:
Jag heter Maja Westerberg och är 14 år fyller 15 i år.
Jag går i 8:an på Gylle skola.
Jag har ridit sen jag var 5 år.
Jag är ca 1,68 lång.
Min favorit mat är taco.
Min favorit choklad är Marabou Daim.
Min favorit efterrätt är cheescake med en slags frukt.
Min favorit dricka är Fanta.
Och mitt favorit godis är lakrits.
Jag älskar hästar och min mamma gör det med.
Jag har även en hund som heter Molle (Bild och info om honom kommer sen)
Jag är mesta dels i stallet och har inte så mycket tid att vara med kompisar.

Kommentarer
Postat av: Emelie Jansson

sv: fixar fram mer ikväll eller imorgon :)

2011-01-30 @ 11:19:50
URL: http://fjordyy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0