Äntligen...

Nu har jag äntligen ledigt igen :D För tog ju hand om Sannna's hästar + Caspar i fyra dagar Så det var att mocka 6 boxar fixa 20 höpåsar och foderburkar så har inte orkat gjort något med Mr men det tar jag igen snart :P Och tror jag ska rida Mr den här veckan :P Och har nog hittat en passande häst också!:D En läromästare på 15 år 1,65 står i stockholm (Varmdö) :P Och så kommer min Bästis från Ludvika på Tisdag och sover över till onsdag då ska hon fotta Mig , Mr , Dalpil och Maja :P Så ska hon longera/Nh eller något med Rick när jag tränar med Mr :D
( Besök hennes blogg: www.Carsman.blogg.se )
Kul Kul kommer det bli :D

Mr :D

Rick :D
/ Denise :3

Kommentarer
Postat av: Kristin!

Hejsan Kristinis här! vill tipsa om min blogg, där du finner ord från min vardag, musiktips, modetips och tävlingar minst en gång i månaden! Gillar du min blogg följ mig via bloglovin, säg till så följer jag dig med!



Ps: Gillar du ej reklam får jag ursäkta!



//Kristinis

2011-01-03 @ 07:51:55
URL: http://kriistiinjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0