9-10 januari..

Natten mellan 9-10 januari sov jag över hos Denise :D
Först var vi i stallet och jag red och vi fixade lite saker, sen kom Jonas och hämtade oss, hem byta om sen gå till busshållplatsen. Vi tog bussen ner till Kupolen och köpte godis, köpte godis för 99kr. Blev sourcream ringar, gräddfil, dill dipp krydda, lös godis, stor Fanta och en liten marabou daim xD Kände mig som en jävla fet knopp när jag skulle betala. Sen skulle vi käka på Mc Donalds och då tog jag en Skidmeny bestående av: Big mac plusmeny, cheeseburgare och en valfri dipp sås. Sen bar det hem till Denise och kolla på Vampyrer suger. Efter vi sett på den sa Denise blunda å så satte hon på Tarzan filmen xD
Efter det kollade vi på olika videos på youtube och sen gick vi och kolla på nå spökprogram ett tag sen blev det att gå o lägga sig 02.20 tror jag klockan var. Sen så vaknade jag 09.00 och Denise 11.15 xD Sen 20 i 12 satt jag på bussen ner till kupolen för att möta mormor och Ida :D
(Foto: Matilda Forsstedt)
/Maja:D

Kommentarer
Postat av: pownies

fin blogg:)



kolla gärna in våran nya häst blogg :)



tack i förhand

2011-01-11 @ 02:42:38
URL: http://pownies.blogg.se/
Postat av: henke

hej, kika in på bloggen har lite saker till salu :)

2011-01-12 @ 17:21:34
URL: http://henkelundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0