Stallet...

Har varit i stallet hela dagen idag, eller ja det känns som det.
Åkte dit kl: 13.00.
När jag kom dit pratade jag med lite folk sen gick jag ner och bytte om.
Efter det hämtade jag in pilen.
Kl: 14.30 tog jag ut pilen och hoppade upp.
Blev att rida i paddocken i det fina vädret.
Började med att värma upp i skritt med halter och volter.
Sen i traven blev det även halter och volter för att mjuka upp han.
Sedan blev det galopp, blev mest att galoppera på 4-kants spåret och böja o ställa men blev även några volter i galopp.
Sen travade jag av han med lite stora volter och sedan när jag skrittade av han pratade jag med Elin ^^
(Han var pigg och framåt som vanligt, fast var ännu piggar nu när vi var ute. Han var lite tjaffsig i munnen i början men i slutet gick det jättebra)
När vi kom upp till stallet fixade jag pilen.
Sedan fixade jag mat, packade hö, mockade och fixade vattnet.
Kl: 16.30 kom mamma och hämtade mig.
När jag kom hem satte jag mig vid datorn.
Sedan åt jag och kollade på tv.
Kl: 20.15 åkte mamma, jag och Ida o kvälls fodrade.
Lilla pilen då... han var super hungrig, höhö !
Efter det låste vi bommen och åkte hem.
(Foto: Matilda Forsstedt)
Bild ej från idag.
Det har varit en riktigt rolig dag idag.

Kommentarer
Postat av: Otto

Hej jag vill bara sega att ditt nosludd är så himla fint fast dom brukar oftast vara syra

2011-02-26 @ 00:28:41
URL: http://busponny.webblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0