Hej ^^

Hejsan ^^ Men i morgon ska Maria flytta Doma till hennes morbror Åke pågrund av personliga skäl..
Men då ska jag hjälpa henne och jag ska fortfarande rida Doma en gång i veckan ^^ Och då ska Hon låna en av hennes morbrors hästar så vi kan rida tsm :D Och eftersom Mr ska säljas så har jag en nu tränings kamrat...
För Åke har en shettis som han har till sällskap men då ska jag börja träna han i stället :D Och har är 2 år tror jag det var xP Han heter Fender :P Men det är lättare att träna unga hästar en gamla :P
Men åke har tre hästar Fender , Indostro och snyggingen Triviant :D


Triviant :D

Åke och Indostro :P
Har ingen bild på Fender än men det kommer i morgon!:))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0