Dag 3 - Min största rädsla inom hästsport.

Min största rädsla inom ridning var hoppning förut men nu älskar jag det
Men just nu för stunden så är jag ganska rädd för att hoppa natur hinder.
Men min allra största rädsla är att Dalpil skulle göra illa sig allvarligt.
"Allvarligt o allvarligt" Men om t.ex om han skulle få ett öppet sår som måste sys eller att han bryter benet eller nått.
Jag kan tala om att även små sår som inte är allvarliga alls gör mig rädd.
T.ex pilen hade trampat sig här om dagen så han fick ett sår alldeles ovanför hoven o det gjorde mig rädd, även om jag vet att det inte är nå farligt.
Men som sakt så är min största rädsla är om pilen skulle göra sig illa !



Kommentarer
Postat av: Emelie Jansson

sv: det blir med luva :)

2011-02-05 @ 11:45:38
URL: http://fjordyy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0