Vila

Idag blev det vila för Pilen igen. Imorgon kommer mammas jobbar kompis och hennes dotter till stallet så dem ska få testa rida lite i paddocken. Annars kommer Pilen förutom promenader att få vila tills hovis kommer!
Katrine följde med mig till stallet och hälpte mig mocka, packa hö och fixa mat. Var sedan ute och myste med Pilen en stund.
Sedan tog vi bussen hem till mig, åt mat och fixade oss. Sedan var det party... Haha vi gick på Coz.
Var riktigt roligt måste jag säga men efter några timmar på dansgolvet med klackskor kan man gott och väl säga aj! Även första gången jag använder dem så ännu mer aj!
Det kommer absolut att göras om på nästa Coz!
Nu ska jag nog stänga av datorn och gå och lägga mig och läsa! God natt!
/Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0