Tyvärr...

Tyvärr så kommer jag inte ha finaste Farin mer :( ägaren har bestämmt sig för att ta hem han :( Kommer sakna han så himla mycket! han har varit nummer 1 för mig så länge nu... Men som tur är så får jag åka och hälsa på han, men jag kommer ändå sakna han så mycket, jag hade så många planer med han och saker att längta till, Men allt det skulle jag ge bort för att ha kvar han som min. Men tyvärr blir det inte som man tänkt, spec inte för mig har jag märkt, nu har jag under 1 ½ års tid förlorat en del hästar efter varandra hela tiden. har funderat mycket på nu om jag vill ha en ny favorit eller liknande. för det känns som det bara kommer bli så här nästa gång också...



/ Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0